Obchodní podmínky
1. Úvodní ustanovení
1.1. Provozovatelem psího hotelu Chlupatý resort (dále jen "Hotel") je Lukáš Chrien, IČ: 23126779 (dále jen "Provozovatel").
1.2. Hotel je umístěn na adrese Stonava 1114, 735 34.
1.3. Tyto Obchodní podmínky upravují vztahy mezi Provozovatelem a zájemci o pobyt psa v Hotelu (dále jen "Zákazník").
2. Rezervace pobytu
2.1. Zákazník si rezervuje pobyt prostřednictvím rezervačního systému. Rezervace je platná až bude Provozovatelem potvrzena a Zákazník provede platbu.
2.2. Provozovatel si vyhrazuje právo rezervaci odmítnout.
3. Převzetí psa
3.1. Pokud nebylo dohodnuto jinak, Provozovatel převezme psa od Zákazníka v areálu Hotelu.
3.2. Pokud budou na psovi nalezeny blechy nebo jiní paraziti, Zákazník hradí asanaci celé provozovny a ostatních ubytovaných psů.
3.3. Zákazník je povinen při převzetí psa prokázat, že pes byl řádně očkován (vzteklina, parvoviróza, psinka) a to předložením očkovacího průkazu psa. Očkovací průkaz zůstává po dobu pobytu psa v Hotelu, pro případ nutného veterinárního ošetření. Bez platného očkovacího průkazu nebude pes do Hotelu přijat.
3.4. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nepřijmout psa zejména z důvodu, že jeví známky nemoci nebo agresivity.
3.5. Hárající feny nejsou do Hotelu přijímány. Na možnost, že bude fena hárat v průběhu pobytu, je Zákazník povinen upozornit Provozovatele před nástupem na pobyt. Pokud fena bude hárat v průběhu pobytu, bude účtován příplatek viz ceník.
4. Ubytování psa
4.1. Provozovatel se zavazuje umístit psa v řádně upraveném a čistém prostoru Hotelu. Dále se zavazuje, že psa bude řádně opatrovat, zajistí mu samostatné ubytování v kotci vybaveném psí boudou v dostatečné velikosti, pravidelné venčení, podávání čisté vody a krmení dle požadavků Zákazníka. Pes tráví svůj volný čas přes den ve výběhu zahrady a je několikrát venčen, psí kotec slouží pouze na přenocování nebo na klid při stravování.
4.2. Ubytovat psa dohromady s jiným psem lze jen se souhlasem nebo na výslovné přání Zákazníka.
4.3. Ubytování psa je sjednáno na dobu určitou. Prodloužení doby ubytování je možné po dohodě.
4.4. Zákazník je povinen vyzvednout si psa z Hotelu v předem dohodnutém termínu a čase. V opačném případě je povinen oznámit změnu a nahlásit Provozovateli termín nový.
4.5. Pokud si Zákazník psa nevyzvedne v dohodnutém termínu, bude k tomu 3x vyzván (telefonicky nebo sms zprávou nebo e-mailem na uvedený kontakt). V tomto případě si vyhrazuje Provozovatel řešit danou situaci dle svého nejlepšího úmyslu a za dané dny účtovat extra příplatek 100% ceny za každý den pobytu.
4.6. Zákazník je povinen uvést kontaktní informace nejlépe telefon i email pro případ nutného spojení a to na sebe a další osobu, která je oprávněna jednat jeho jménem.
4.7. Provozovatel si vyhrazuje nárok na předčasné ukončení pobytu psa v Hotelu a to z bezpečnostních důvodů. V takovém případě je Zákazník povinen si psa neodkladně vyzvednout nebo zajistit jeho vyzvednutí náhradní osobou. Za bezpečností důvody se rozumí např. to, že pes projevuje agresivitu vůči personálu.
5. Pobyt psa
5.1. Psi se přijímají a vyzvedávají v následujících časech: 9-10 hod, 17-18 hod. Popřípadě dle telefonické a emailové domluvy.
5.2. V době venčení psi pobývají pod dozorem v areálu Hotelu nebo mimo něj na procházkách.
5.3. Zákazník bere na vědomí, že při pobytu může dojít ke zranění psa některým jiným psem, k odřeninám či jiným poškozením. Provozovatel učiní veškerá opatření, aby bylo toto riziko minimalizováno.
5.4. Psi mohou být v Hotelu ve společné smečce, odděleni jsou jen v případě jídla, odpočinku a v případě, že svým chováním ohrožují ostatní psy nebo pokud si zákazník toto vysloveně nepřeje.
5.5. Zákazník dává výslovný souhlas s pořizováním fotografií, obrazových a zvukových záznamů z pobytu psa v Hotelu a jejich zveřejňování za účelem propagace Hotelu a také k informování Zákazníka o průběhu pobytu.
5.6. V případě, že pes vyžaduje extra péči a pozornost, agresivitu nebo se nesnese s jinými psy, je Zákazník povinen na tuto skutečnost upozornit.
5.7. Zákazník se před pobytem psa seznámil s venkovním areálem hotelu i venkovní prostory pro ubytování psa, jeho zabezpečením a provozem. Ubytováním psa Zákazník potvrzuje, že zabezpečení hotelu např. proti útěku nebo zranění psa je dostatečné. Provozovatel tedy v případě útěku psa z venkovního areálu hotelu nebo z prostoru pro ubytování nenese žádnou zodpovědnost.
5.8. Zákazník je povinen podat úplné a pravdivé informace o specifickém chování a charakterových rysech psa. V případě, že se během pobytu psa projeví chování, o kterém nebyl Provozovatel informován a které znemožní další pobyt psa v Hotelu, je Provozovatel oprávněn požadovat, aby bylo zvíře ihned vyzvednuto.
6. Cena za ubytování
6.1. Cena za ubytování se řídí aktuálním ceníkem, který je zveřejněn na webových stránkách Provozovatele.
6.2. Částka za ubytování psa se hradí v plné výši předem na účet Provozovatele při rezervaci. Rezervace bude platná až po úhradě. V případě zrušení rezervace účtujeme storno poplatky viz ceník.
6.3. V případě, že pobyt trval déle, než bylo zaplaceno, je třeba uhradit rozdíl nejpozději v den vyzvednutí psa z Hotelu.
6.4. Cena za ubytování zahrnuje pobyt v Hotelu, ubytování ve vlastním kotci, základní péči a dozor, venčení, úklid, mazlení, zábavu, podávání čerstvé vody a jídla předaného Zákazníkem a případné podávání Zákazníkem předaných léků. Na přání zákazníka je možnost stravu zajistit u nás za ceny v platném ceníku.
7. Veterinární péče
7.1. Provozovatel je povinen zajistit v případě potřeby nutnou veterinární péči v Provozovatelem vybraném zařízení dle typu a rozsahu nemoci či zranění. Ideální možností je přenechání kontaktu na svého veterináře, v tomto případě bude navštíven tento veterinář. Účelně vynaložené náklady na tuto péči budou uhrazeny Zákazníkem při vyzvednutí psa, pokud nebyly způsobeny vinou Provozovatele.
7.2. Provozovatel neodpovídá za náhlé úmrtí psa způsobené skrytým onemocněním či dosud nezjištěnými nebo ze strany Zákazníka zatajenými zdravotními problémy.
8. Odpovědnost za škodu a nemajetkovou újmu
8.1. Zákazník je povinen uhradit Provozovateli veškerou škodu vzniklou v důsledku porušení těchto Smluvních podmínek - např. v důsledku nakažení ostatních psů nemocí či parazity, v důsledku nepravdivých či neúplných údajů o zdravotním stavu psa, v důsledku nepravdivých či neúplných údajů o charakterových rysech psa.
8.2. Zákazník je odpovědný za škodu, kterou způsobí jeho pes jinému psovi. Provozovatel je povinen poskytnout zraněnému psovi veterinární péči v nutném rozsahu. Náklady na veterinární péči hradí Zákazník odpovědný za psa, který škodu způsobil.
8.3. Zákazník je povinen nahradit Provozovateli výdaje na lékařskou péči, kdy jeho pes způsobí Provozovateli nebo personálu Hotelu zranění např. pokousáním.
8.4. Provozovatel hradí Zákazníkovi způsobenou škodu, ale není povinen hradit Zákazníkovi či třetí osobě jakoukoli nemajetkovou újmu.